Reacties

Reacties van klanten

"Eigenlijk verbazingwekkend dat je met hele simpele keuzes tot een resultaat komt waarin je eigen inzicht krijgt in wat je informatie behoefte is en de manier waarop je dat tot je neemt.
Dus dat je op beelden bent ingesteld of dat je informatie makkelijker uit tekst haalt.
Dat inzicht helpt mij heel goed in mijn dagelijkse werkzaamheden".

Bart
Manager Marketing en communicatie HeadFirst

"Ik was echt blij verrast met de uitkomsten. 
Een aantal zaken die naar voren kwamen die wist ik ook wel
en een aantal zaken ook niet. Bijvoorbeeld dat ik twee keer een tekst moet lezen en dan heb ik hem echt goed in mijn systeem zitten.
Nou ja, dat zijn waardevolle zaken die je absoluut kan gebruiken straks in de praktijk.
Dus ik ben blij verrast en ik vond het een heel leuk onderzoek."

Boy
Algemeen Directeur ZP Zaken

"Ik ben blij verrast met de uitkomsten. Ik herken heel veel dingen terug in wat Maudy mij verteld heeft. Wat ik vooral ook fijn vind is dat ze me praktische tips heeft gegeven die ik goed in de praktijk kan brengen. Vooral ook op het gebied van mijn werk."

Lesley
Directie Secretaresse HeadFirst

Ik heb veel te maken met grote stukken tekst die ik moet lezen. Door het onderzoek kwam ik erachter
dat ik daar eigenlijk niet zo goed heel erg goed in was.
Er kwam naar voren dat het voor mij beter is om met collega’s in plenaire sessies die stukken door te spreken.
Collega’s hebben dan de stukken gelezen, brengen vervolgens hun informatie op mij over en dan hoef ik niet meerdere keren dezelfde tekst te lezen. Dan kan ik veel makkelijker de koppeling maken, waardoor het stuk tekst meer gaat leven.

Mike
Adviseur Externe Inhuur HeadFirst

"Bij toeval (als dat bestaat) kwam ik bij de website van Maudy terecht.
Aangezien ik nogal eens op cursus ga leek het mij in eerste instantie interessant om erachter te komen wat mijn leerstrategie is. 
Na mijn aanmelding werd ik eerst gebeld door Maudy. In dit gesprek werd alles duidelijk uitgelegd.
Eerst heb ik het feitelijke onderzoek gedaan via internet. De volgende dag belde Maudy mij op de afgesproken tijd op. Dit gesprek zou ongeveer een uur duren. Dat werd bijna 1,5 uur, toen moest ik echt weer aan het werk.
Buiten dat ze de uitslag van het onderzoek vertelde, stelde ze ook regelmatig vragen of ik mij kon vinden in de uitslag en vroeg ze door.
Ik weet nu precies wat voor mij de ideale manier is om te leren. 
Daar ben ik Maudy erg dankbaar voor. 
Sterker nog ik heb nu de behoefte om nog veel meer te gaan leren.
Wat ook zeker vermeld mag worden is dat zij een zeer prettige gesprekspartner is. Ze luistert goed naar je verhaal. Ik heb haar alleen gesproken, maar voelde mij vrijwel gelijk op mijn gemak. Dat heb ik zeker niet bij iedereen.

Ik zou eigenlijk iedereen willen aanraden om dit onderzoek te doen. De uitslag geldt nl niet alleen voor leren, maar ook voor vergaderingen, meetings en 1-op-1 gesprekken etc. Eigenlijk voor alles waarbij je informatie voorgesteld krijgt en moet “opslaan”.

Marcel
Servicemonteur Klimaat Techniek

JA, IK WIL SUCCESVOL ZIJN EN IK  MELD MIJ AAN VOOR HET LEERSTRATEGIE ONDERZOEK

Neem contact met ons op

Share by: